შეფასების რუბრიკა
1-5
|
6-8
|
9-10
|
უჭირს ტექსტის გარკვევით და გამართულად კითხვა,შინაარსის სესაბამისად
ვერ ცვლის ტემპს,ხმის ტემბრსა და სიმაღლეს, არშეუძლია ინტონაციით გამოხატოს ტექსტში
ასახული ემოცია
|
ხმამარლა,გარკვევითა და გამართულად
კითხულობს ტექსტს, შინაარსის სესაბამისად,თუმცა უჭირს შეცვალოს ტემპი,ხმის ტემბრი
და სიმაღლე,უჭირს ინტონაციით გამოხატოს ტექსტში ასახული ემოცია.
|
ხმამაღლა,გარკვევითა და გამართულად კითხულობს ტექსტს,სინაარსის შესაბამისად
ცვლის ტემბრს,ტემპს და სიმაღლეს,ინტონაციით გამოხატავს ტექსტში ასახულ ემოციას.
|
ვერ ამოიცნობს ტექსტის მთავარ თემასა და ზოგადად შინაარს;ვერ ამოიცნობს
მოვლენათა თანმიმდევრობასა და კონკრეტულ ინფორმაციას(ვინ,სად,რატომ,რა მიზნით და
სხვა)
|
ნაწილობრივ ამოიცნობს ტექსტის
მთავარ თემას და ზოგადად შინაარს;ნაწილობრივ
ამოიცნობს მოვლენათა თანმიმდევრობასა და კონკრეტულ ინფორმაციას(ვინ,სად,რატომ,რა
მიზნით და სხვა)
|
ამოიცნობს ტექსტის მთავარ თემასა
და ზოგადად შინაარს; ამოიცნობს მოვლენათა თანმიმდევრობასა და კონკრეტულ ინფორმაციას(ვინ,სად,რატომ,რა
მიზნით და სხვა)
|
არ შეუძლია საკომუნიკაციო სიტყაციის შესაბამის გამოთქმებსა და ენობრივ
კონსტრუქციების ამოცნობა;ვერ ამოიცნობს სხვადასხვა დროის გამომხატველ ზმნის ფორმას.
|
ნაწილობრივ შეუძლია საკომუნიკაციო სიტყაციის შესაბამის გამოთქმებსა და
ენობრივ კონსტრუქციების ამოცნობა;ნაწილობრივ
ამოიცნობს სხვადასხვა დროის გამომხატველ ზმნის ფორმას.
|
შეუძლია საკომუნიკაციო სიტყაციის
შესაბამის გამოთქმებსა და ენობრივ კონსტრუქციების ამოცნობა; ამოიცნობს სხვადასხვა
დროის გამომხატველ ზმნის ფორმას.
|
არ შეუზლია დაყოს ტექსტი შინაარსობრივ ნაწილებად;ამოკრიბოს ინფორმაცია
და დააჯგუფოს სხვადასხვა ნიშნით;ვერ მიჯნავს ფაქტს ვარაუდისაგან,შეფასებისაგან.
|
ტექსტ ყოფს შინაარსობრივ ნაწილებად;
თუმცა უჭირს დააჯგუფოს სხვადასხვა ნიშნით;უჭირს
გამიჯნოს ფაქტი ვარაუდისაგან,შეფასებისაგან.
|
შეუზლია დაყოს ტექსტი შინაარსობრივ
ნაწილებად;ამოკრებს ინფორმაცია და აჯგუფებს სხვადასხვა ნიშნით; მიჯნავს ფაქტს ვარაუდისაგან,შეფასებისაგან.
|
ვერ ახასიათებს პერსონაჟებს მოემულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით და არ შეუძლია
შეაფასოს მათი საქციელი;ვერ აკავშირებს ერთმანეთთან სხვადასხვა სახის ინფორმაციას.
|
ახასიათებს პერსონაჟებს მოემულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით თუმცა ნაწილობრივ
აფასებს მათ საქციელს;აკავშირებს ერთმანეთთან სხვადასხვა სახის ინფორმაციას.
|
ახასიათებს პერსონაჟებს მოემულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით და აფასიბს მათი
საქციელი; აკავშირებს ერთმანეთთან სხვადასხვა სახის ინფორმაციას.
|
No comments:
Post a Comment