Sunday, 31 May 2015

მთავარი

შეფასების რუბრიკა
1-5
6-8
9-10
უჭირს ტექსტის გარკვევით და გამართულად კითხვა,შინაარსის სესაბამისად ვერ ცვლის ტემპს,ხმის ტემბრსა და სიმაღლეს, არშეუძლია ინტონაციით გამოხატოს ტექსტში ასახული ემოცია
 ხმამარლა,გარკვევითა და გამართულად კითხულობს ტექსტს, შინაარსის სესაბამისად,თუმცა უჭირს შეცვალოს ტემპი,ხმის ტემბრი და სიმაღლე,უჭირს ინტონაციით გამოხატოს ტექსტში ასახული ემოცია.
ხმამაღლა,გარკვევითა და გამართულად კითხულობს ტექსტს,სინაარსის შესაბამისად ცვლის ტემბრს,ტემპს და სიმაღლეს,ინტონაციით გამოხატავს ტექსტში ასახულ ემოციას.
ვერ ამოიცნობს ტექსტის მთავარ თემასა და ზოგადად შინაარს;ვერ ამოიცნობს მოვლენათა თანმიმდევრობასა და კონკრეტულ ინფორმაციას(ვინ,სად,რატომ,რა მიზნით და სხვა)
ნაწილობრივ  ამოიცნობს ტექსტის მთავარ თემას და ზოგადად შინაარს;ნაწილობრივ  ამოიცნობს მოვლენათა თანმიმდევრობასა და კონკრეტულ ინფორმაციას(ვინ,სად,რატომ,რა მიზნით და სხვა)
 ამოიცნობს ტექსტის მთავარ თემასა და ზოგადად შინაარს; ამოიცნობს მოვლენათა თანმიმდევრობასა და კონკრეტულ ინფორმაციას(ვინ,სად,რატომ,რა მიზნით და სხვა)
არ შეუძლია საკომუნიკაციო სიტყაციის შესაბამის გამოთქმებსა და ენობრივ კონსტრუქციების ამოცნობა;ვერ ამოიცნობს სხვადასხვა დროის გამომხატველ ზმნის ფორმას.
ნაწილობრივ შეუძლია საკომუნიკაციო სიტყაციის შესაბამის გამოთქმებსა და ენობრივ კონსტრუქციების ამოცნობა;ნაწილობრივ  ამოიცნობს სხვადასხვა დროის გამომხატველ ზმნის ფორმას.
 შეუძლია საკომუნიკაციო სიტყაციის შესაბამის გამოთქმებსა და ენობრივ კონსტრუქციების ამოცნობა; ამოიცნობს სხვადასხვა დროის გამომხატველ ზმნის ფორმას.
არ შეუზლია დაყოს ტექსტი შინაარსობრივ ნაწილებად;ამოკრიბოს ინფორმაცია და დააჯგუფოს სხვადასხვა ნიშნით;ვერ მიჯნავს ფაქტს ვარაუდისაგან,შეფასებისაგან.
 ტექსტ ყოფს შინაარსობრივ ნაწილებად; თუმცა უჭირს დააჯგუფოს სხვადასხვა ნიშნით;უჭირს  გამიჯნოს ფაქტი ვარაუდისაგან,შეფასებისაგან.
 შეუზლია დაყოს ტექსტი შინაარსობრივ ნაწილებად;ამოკრებს ინფორმაცია და აჯგუფებს სხვადასხვა ნიშნით; მიჯნავს ფაქტს ვარაუდისაგან,შეფასებისაგან.
ვერ ახასიათებს პერსონაჟებს მოემულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით და არ შეუძლია შეაფასოს მათი საქციელი;ვერ აკავშირებს ერთმანეთთან სხვადასხვა სახის ინფორმაციას.
ახასიათებს პერსონაჟებს მოემულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით თუმცა ნაწილობრივ აფასებს მათ საქციელს;აკავშირებს ერთმანეთთან სხვადასხვა სახის ინფორმაციას.
ახასიათებს პერსონაჟებს მოემულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით და აფასიბს მათი საქციელი; აკავშირებს ერთმანეთთან სხვადასხვა სახის ინფორმაციას.


No comments:

Post a Comment