პროექტი
პროექტის
სახელწოდება
|
Happy Halloween.
|
პროექტის
მთავარი იდეა
|
მოსწავლეები
გაეცნობიან ამერიკული კულტურის დღესასწაულს.
|
პროექტის
მნიშვნელობა / აქტუალობა
|
მოსწავლეებს განუვითარდებათ
ინფორმაციის
მოძიების,
ორგანიზების
უნარი,
ჯგუფური
მუშაობის უნარი,
თანამშრომლობის უნარი,
პრეზენტაციის
უნარები
|
პროექტის
მიზნები.
|
მოსწავლეები გაიცნობენ Halloween-ის წარმოშობის ისტორიას, შეძლებენ
ამ დღესასწაულის დამახასიათებელი სხვადასხვა თამაშების შესახებ მსჯელობას, შეისწავლიან ახალ სიტყვებს, შეძლებენ შესწავლილი
სიტყვების სწორად წარმოთქმას.
|
მოსწავლეთა
ასაკი
|
14-15 წელი.
|
ვადები/
ხანგრძლივობა
|
2 კვირა.
|
მოსალოდნელი
შედეგები/
პროდუქტები,
რა შეიძლება შეიქმნას
|
ფოტო მასალა, პრეზენტაცია, პროექტის ბლოგი, კედლის
გაზეთი.
|
პროექტისათვის
საჭირო ძირითადი რესურსები
|
კომპიუტერი,ფოტო-აპარატი,მარკერი,ფლიპ-ჩარტები,
|
პროექტის
მსვლელოვა
(ძირითადი
აქტივობები)
|
აქტივობა 1. მოსწავლეები იყოფიან 2 ჯგუფად: პირველი
ჯგუფი მოიძიებს ისტორიულ ცნობებს Helloween-ის წარმოშობის შესახებ: მეორე ჯგუფი-მოიძიებს სურათებს და პირველი ჯგუფის მიერ
მოპოვებული მასალის საფუძველზე შექმნიან სლაიდ შოუს(ინგლისურენოვანი წარწერებით)
აქტივობა 2. მოსწავლეებს ევალებათ შეგროვებული
მასლის წარმოსადგენად, მოაწყონ საკლასო ოთახი Helloween - ის დღესასწაულისთვის დამახასიათებელი
ძირითადი ატრიბუტებით.
აქტივობა 3. დღესასწაულისათვის გამზადებულ
ოთახში წარმოადგინონ შექმნილი პრეზენტაცია და ჩანაწერები Helloween-ის შესახებ.
აქტივობა 4. მოსწავლეები
მოპოვებული მასალის საფუძველზე შექმნიან კედლის გაზეთს და პროექტის განხორციელების
დროს შეგროვილ ინფორმნაციებს ატვირთავენ პროექტისათვის შექმნილ ბლოგზე
|
საგნებთან/საგნობრივ
ჯგუფებთან კავშირი
|
ისტირია: ი.ს.ტ. ხელოვნება
|
პროექტის
ხელმძღვანელი
|
სალომე შალამბერიძე
|
ხელმძღვანელის
ელ.ფოსტა
|
salomeshalamberidze@gmail.com
|
პროექტის
ვებ-გვერდი/ბლოგი
|
http://salomeshalamberidze.blogspot.com/
|
პროექტის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
თვალსაჩინო მასალის ეფექტურად გამოყენება
|
ვერ იყენებს თვალსაჩინო მასალას.
|
ნაწილობრივ ახარხებს თვალსაჩინო მასალის გამოყენებას.
|
სრულად იყენებს თვალსაჩინო მასალას.
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი.
|
ვერ ამყარებს ურთიერთობას აუდიტორიასთან.
|
უჭირს ურთიერთობის დამყარება აუდიტორიასთან.
|
ამყარებს ურთიერთობას აუდიტორიასთან.
|
თანმიმდევრობა და ლოგიკურობა
|
პროექტი არ არის თვალსაჩინო და ლოგიკური.
|
პროექტი ნაწილობრივ თანმიმდევრულია და ლოგიკას მოკლებული.
|
პროექტი თანმიმდევრულია და ლოგიკური.
|
პრეზენტატორისთვის დასმულ შეკითხვებზე კომპეტენტური პასუხის გაცემა.
|
პრეზენტატორი კომპეტეტურად ვერ პასუხობს დასმულ კითხვებს პასუხს.
|
პრეზენტატორი ნაწილობრივ პასუხობს დასმულ კითხვებს პასუხს.
|
პრეზენტატორი სრულად და კომპეტეტურად პასუხობს დასმულ კითხვებს პასუხს.
|
No comments:
Post a Comment